Sevdiğin Erkeği Nasıl Unutursun

Konu, 'Soru Çözüm' kısmında Sitem tarafından paylaşıldı.

  1. sevdiğin kişiyi nasıl unutursun


    Eski sevgiliyi unutma yolları

    İşte eski sevgiliyi unutmayı kolaylaştırmak için bazı öneriler..

    Eski Sevgiliyi Unutmanin Yollari.jpg

    1- Arkadaşlarınla konuş
    Unutma ilk ayrılık acısını yaşayan sen değilsin. Arkadaşların, aile fertlerin ve daha çevrendeki bir çok kişi, en az bir kez yaşamıştır bu olayı! O halde neden onlardan yardım almıyorsun? Konuştukça açılacak ve duygularını daha iyi tahlil etme fırsatı bulacaksın.

    2- Gerçek duygularını test et
    Yaşadığın gerçek bir aşk mıydı, yoksa sadece fiziksel bir çekim mi? Bunu test etmek için biraz geç olabilir ama eğer hissettiklerin sadece bir çekimse bunun zaten geçici bir şey olduğu bilmelisin. Onu görmediğin zaman giderek azalacağından ve bir gün son bulacağından emin ol.

    3- Görmemeye çalış
    Ne demişler: “Gözden uzak olan gönülden ırak olur.” Her ne kadar ayrılığın ilk günlerinde aklından kolay kolay çıkmayacak olsa da, onu uzun zaman görmediğinde unutacağını bilmelisin. Bu nedenle onun olması muhtemel yerlere gitmemeye çalış. Hatta mümkünse, aynı arkadaş grubundakilerle bir süreliğine ilişkilerini askıya al.

    4- Ailene zaman ayır
    Sevgilin varken, ailen yüzünü görmeye hasretti. Şimdi onlara bir güzellik yap ve sevgiline ayırdığın zamanı onlara ayırmaya çalış. Dinginlik, huzur, güven hepsi bir arada! İlk zamanlar biraz sıkılır gibi olsan da, zamanla çok hoşuna gideceğinden emin olabilirsin.

    5- Onu arama
    Elin hep telefona gitse de bundan vazgeç. Özellikle de terk edilen taraf sensen. Bu ilişkinizi gereksiz yere uzatmaktan ve ikinizin de daha çok üzülmesinden başka bir işe yaramaz. Kendine hakim ol ve ne olursa olsun onu aramamaya çalış. Zamanla bu duruma alışacaksın.

    6- Eğlenmene bak
    Sanki sadece sevgilinle birlikteyken eğlenebilirmişsin düşüncesinden vazgeç. En yakın arkadaşlarınla dışarı çık, sinemaya git, bowling oyna, kırda piknik yap... Emin ol, bundan da çok zevk alacak ve sevgilin olmadan da keyifli vakit geçirebileceğinin farkına varacaksın.

    7- Ona ait olan eşyaları ortadan kaldır
    Fotoğraf, mektup, ya da sana aldığı bir hediye... Ondan geriye kalan her şeyi ortadan kaldır. Böylece onunla ilgili anılarının depreşmesini önlemiş olursun. Ama sakın hiçbirini imha etme. İleride onlara baktığın zaman acı çekmeyeceğin günler de gelecek.

    8- Zamana bırak
    “Zaman her şeyin ilacıdır” derler. Ayrılığın ilk günlerinde çok acı çeksen de, zamanla aklına bile gelmeyeceğinden emin olabilirsin. Bunun için üzülmene ve kendini yıpratmaya değmez.

    9- Hobilerini geliştir
    Onu kafandan uzaklaştırman için en iyi yollardan biri de yeni hobiler edinmen ve kendine bol bol zaman ayırman. Böylece onu düşünme fırsatını bulamayacaksın. Özellikle arkadaşlarınla birlikte yapacağın spor aktiviteleri çok işine yarayabilir.

    10- Olumsuz yönlerini düşün
    İlişkiniz boyunca mutlaka hoşuna gitmeyen davranışları olmuştur. Onu özlediğin zamanlarda birlikte geçirdiğiniz güzel anlar yerine, olumsuz yönlerini düşünürsen onu daha kolay unutabilir, hatta nefret bile edebilirsin.
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 19 Ocak 2015
  2. ben cok sevdim onun icin herseyi yapardim...ama bugün anladimki o bana hic deger vermiyormus beni hic üzmezdi ben üzülünce o da üzülürdü biz daha sevgili olmadan önce ..ama biz sevgili olduktan sonra hersey deyisti cok zor olsada sizin dediklerinizi yapmaya caliscam cok tesekür ederim
     
  3. çok şey yaşamadm belkı 6 ay olsa da ... hersey bı yere kadarmış . Onu kendmden cok svdm haddnden fazla da deqer verdm , büyüttüm qözümde onsuz yapamam vazqecemem dedm nefes alamam ya bana ne derse desn kabulmdr dedm yuttum .. Her dedqnı yaptm bana ters olsada yaptm yapmadqm seyı yaptm aileme bıle yalan söyledm ne için kocaman bı hıc ıcın ... Evet suan cehennm qibi yüreqm nere qtsemde unutsam diyrm ne yapsamda slsem dıyrm bı mucize olsa da untsam dıe beklyrm ama olmuyr ve benm yaşamk için sebebım de yok sanırım cünkü sewncmı hevesımı de aldı bnden asıl şimdi nefes alamıyrm ve ölüm bnden uzak deql de ... ama sunu bil sewqili ben sana hakkımı hiç bı zman helal etmyrm etmıcemde benm ahımı zaten aldın nasıl mutlu olablcen kı bi qenc kızın tüm hayllernı yok ettin bu senı mutluumu edcek sanıysn sanmaya devam et ama artık ben yokum Siz siz olun da sakın karsınzdakıne sizsz yapamam vazqecemem nefes alamam deyıptı kendnzı düşrmeyn çünkü bu bişe ifade etmyr artık ... (cqdm)
     
  4. bende birisini çok sevmiştim ama o bende ayrıldı benim üstüme 3 kişiyle çıktı ama ben hiç kimse ile çıkmadım.çıkalı tam 1 yıl oldu..Ama onu unutamadım.o beni umursamıyor bile onu nasıl unutcam...
     
  5. 4 yıl... benden uzakken bile sevdim onu. görmeden , sesini duymadan sevdim. artık kokusunu , parmaklarını o gözlerinin gulusunu bana bakislarini aşkım deyisini unutamam. deniyorum ama kesin cozum olmuyo. cok ozluyorum elim telefonda mesaj gelmesini umutsuzca bekliorm :( ne yapmaliyim ? :(
     
  6. tam 10 ay 10 gün olmuştu. ben derdim onsuz yapamam nefes alamam diye çok sevmiştim ben her istediğini yapmamam rağmen tek birşey için ayrıldı benden beni çok sevmesine rağmen.. zamana bırakmaktan başka çözüm yok eğer ben onu unutamam beni sevdiğinden eminim diyorsanız sizi aramsını bekleyin ve güzelce oturup konuşun duygularınızın yanında mantığınızla birşeyleri çözmeye çalışın benden tavsiye ... serhat seni çok seviyorum
     
  7. onu hiç yüzünü görmeden sevdim dur bi dk sevmedim resmen taptım...kabülüm hatam çok...üzdüm seni sen de beni...bana bi şans verseydin keşke...yüzünü bi kere bile görmedim elini tutmadım gözlerine bi kere bile 1 yıl olmasına ragmen ah sevdigim seni hala unutamadım...biliyor musun su an bile kendimi suçluyorum...sana asla kıyamıyorum ve seni seviyorum (fatma)
     
  8. Arkadaşlar ben sevdiğim erkekle aynı okuldayız fakat aynı sınıfta değilim o başkasını seviyor o beni tanımıyor bile onu o kadar çok seviyorum ki unutmayı denedim ama unutamadım yardım edin :(
     
  9. merhaba arkadaşlar ben bi çocuğu seviyorum ve oda beni sevio sanırım emin değilim ancak hissediyorum onu okulda gördüğüm kalp atışlarım hızlınıyo istemsiz çığlık atıyorum kendime engel olamıyorum ve ayrıca o bana çıkma teklifi etmişti ancak o zamnlar onu tanıımyordum ama şimdi ona AŞIĞIM evet onu çok seviyorum ne yapabilirim acaba
     
  10. Ben cok sevdım ama o türkıyede yaşadığı ıcın gözden uzak gönülden Irak oldu ❤️
     
  11. Ask denen sey sadece ilahidir bende o hataya düştüm şunu unutmayin birini haddinden fazlasıyla severseniz rabbim elinizden alir çünkü rabbime o aski duymamiz gerek bu kim olursa olsun sunu unutmayinki nefsinize agir gelen hakkinizda hayirli olandir cok sevdim onu herseyine bütün hatalariyla kabul ediyorsanız bunun cefasini evlenince çekersiniz kimse demesinki sevdigimle evlendim inanılmaz mutluyum diye yalan söyler çünkü kendi eliyle yapti mutlu olmak zorunda . ha bide ailenizin onay vermedigine eyvallah demeyin
     
  12. arkadaşlar ben sevdiğim kişiyle aynı okuldayım ve aynı sınıftayım bana herkesten çok daha farklı davranıyo hep kavga ediyoruz ama ben onu unutamıyorum bi o kadar da güzel anılarımız var nasıl unutucam yardım edermisiniz ?
     
  13. Bunsan 3 sene once bursadan hic tanimadigim akrabalariz gelmisti dedemlerin evinde kaliyorlardi bizde oraya gittik ailemle biri arkasi donuk balkonda oturuyodu hic yuzunu bile gormemistim uzun uzun baktim o an asik oldum sonra yuzunu gordum oyle guzeldiki sonra bursaya gittiler duydumki askere gittmis hic habersizce bekledim her gun dua ettim duydumki izne gelmis askerden ama sevdigi bir kizvarmis duydugum zaman oyle agladim ki nyse yine umidim kesmedim askerligi bitmisti geldikten 2 hafta sonra annesi annemi aradi kizinizi isteye geliyoruz diye oyle sevindimki geldiler onu yasadim ilk bna dokunan ilk bni open o olmustu hersey okadar guzeldiki nisanlandik aradan 3 ay gecti sana isinamadim dedi sanki oldum gibi oyle canm yandiki halada yaniyo onu unutamiyorum ne yaparsa yapsin onun icin olurum ama bi okadarda umutum war donecek diye hergun dua ediyorum
     
  14. arkadaşlar kusura bakayında böyle sitelere girerek çözüm aramayın şimdi benim bu siteye girmemin nedeni sorunlarınızı çözmek yol göstermek bi çok yorumda karşı cins sizi takmıyor eğer gerçekten unutmak istiyosanız alın telefonu elinize ve onu arayın bi cafeye çağırın oturup konuşun eğer gelmez diyosanız ortak bi arkadaşınızdan rica edin o çağırsın mekana sorularınız sorun güzellikle eger geri kazanmak istiyorsanız eskileri açın hatırlamasına yardımcı olun o muhteşem günlerii bu işe yarıyacaktır eğer yaramassada kesinlile kafasında o ilişkiyi bitirmiştir kafasını yormayın helallik isteyip son kez sarılıp ayrılın...
     
  15. Ben aska inanirda bir insanin bir insan yüzünden yipranip yok olacagina unutamiyacagina, heryerde ayna gibi karsizinda görücegine, animzadiginda gecirdigi günleri göz yasi dökecegine ve bir baskasini ne kadarda zorlasa kendini onun yerine koyamicagina inanmazdim, ben cok Nadir aglayan bir insanim ve zamaninda arkadaslarimin bir erkek yüzünden agladigini gördügümde hep tuhaf buldum, sacma geldi bana, cok kisi benim vermedigim umudlar yüzünden aglasada kimsenin ahini almadim ve tutamadigim tek bir söz vermedim, kimseye yalandan seviyorum demedim, ona hayaler kurdurup yari yolda birakmadim, ama birini sevdim yem Yesil gözleri ile, bana gülüsleri ile, ben ilk kez birini kendimden cok önemzedim düsündüm, o bir askim derdi benim kalbim kaburgalarima sigmazdi, bitmicek diye bakdigim tek insandi hayatimda, hic gitmicek hep benim olucak, onu yanimdayken bile özlerdim, bana tutkuyla sarilisi herseyi ile hayrandim ona, herkesi karsima alicak kadarda cezurdum, ama beni hic unmadigim ve ondan hic beklemedigim bir neden ile terk etti, kabulenemedim bu ayrilisi, bir mesajla cekilmis vedalara inanmadigim icin israrla görüsmek isdedim onla, dedimki kendimce bana bakdiginda gözleri parlayan bu insan biranda söndüremez o günesi icinde, ne Kadar umud doluydu icim yanina gittigimde, ama kendi canimi yakmakdan baska hicbir ise yaramadi, gözlerine bakdigimda cokdan benim onun ne gözlerinde nede kalbinde yerim olmadigini gördüm, ilk kez kalbim yerinden cikicak gibi sizladi, nefesim dügüm dügüm oldu, bana vedalasirken kendine iyi bak hersey gönlünce olsun dedi, gülümsedim o da biliyorduki artik hicbirsey gönlümce olmicakdi ve ben kendime iyi bakamicakdim artik, unutmak icin aklima gelen her meskaleyi denedim, arkadaslarla görüsdüm, sporumun saatlerini ve günlerini fazlalasdirdim aylemle Zaman gecirdim, ama gece cökdügünde ve yazdiga basimi koydugumda gine kendimi onun özlemi icinde buldum, arkadaslarima ondan bahsetim benim bu sekilde yikildigima inanamadi kimse, unutmak icin farkli sacimi boyadim kiyafet tarzimi degisdirdim nummarasini sildim, ama sonra merak etim onu napiyor diye tekrar nummarasini kayid etim belki yazar arada ben görürüm diye, her Saniye söyledigi her söz Sevgi cümleleri ve bana sundugu aski gözümün önüne geliyor, yalanmiydi diye aklim kalbimi sorguluyor, kalbim onunda halen beni sevdigini söylerken mantikim sevseydi gitmesdi diyor, bu hayata her mücadele ile savasdim ve hic bir Zaman zorlanmadim gücümü kaybetmedim, ama insanin kalbiyle savasmazi insani öyle aciz yapiyormuski bir günde banbaska biri olup cikiyorsun isdemeden, daha da olgunlasiyorsun bir günde insanlardan daha da tereddüt ediyorsun, birisi sana sevgiyle yaklasdiginda korkuyorsun tekrar canin yanicak diye hep elin pencelerine sarilmis koruma halinde buluyorsun kendini herkese karsi, ve hep sunu diyorsun kendine simdi cikip gelse seviyorum seni dese gidemedim dese herseyi unutup sarilirmisin boynuna yoksa Güclü durupda vazmi gecersin herseyden, hic birzaman karsina cikip bunu demicegini bildigin halde hep bekliyorsun, baska birisini isdemiyorsun o olsun isdiyorsun tanisdigin her insanda onda sevdigin özeligi ariyorsun, sonra kendine öfkeleniyorsun, ondan nefret etmek cani yansin isdiyorsun biri ciksin onun canini yaksin o da seni anlasin isdiyorsun diliyorsun bunu gözü yasli rabbinden, sonra kiyamiyorsun ve diyorsunki kiyamamki ona ben, ask yasanmaya degicek Kadar güzel ama bi o kadarda zor birseymis unutamiyorsun, o yokken bile resmen onu yasatiyorsun icinde, Zaman onu unuturmaz sana Zaman sadece onu anarken canini yakmaz, gözlerini yasartmaz ama cok sevdiysen Kalbin onu unutmaya asla müsade etmez ve yaninda kimi gezdirirsen gezdir Kalbin hep onu umud eder, ask birkez derinden konar kalbe digerleri hep misafirdir, birkez daha birine tereddüt etmeden sevip güvenemezin cok sevipde terk edildiysen....
     
  16. :(ya ask bi cezami ya ask istedim bben acisini istemedim birini sevdim ama o bana asik degilmis benim duygularimla oynayan bi pislik ondan vazgecmelimiyim ben asik oldum ama bi yataylmis
     
  17. bn asik olmustum hala asigim ondan ayrilmak onu unukmak icin herseyi yaptim ama onu unutamadim ask varsa acisi olmasin ask acisi varsa ask olmasin
     
  18. saklicim bende dirisini sevdim ayni siniftayiz ama onunla o k adar kavga ediyoruzki anlamasin ama ona sinirlenmemeye calis canim ve onu takma ve onu kiskandir kiskanirsa seni seviyo demektir canim iy sanslar
     
  19. ya bz hatayinerde yaptik bn ask oldup ama hep uzuldum ask varsa acisiolmasin birisini sevdim onun icin ne yapim
     
  20. :f71::f91:<3gizli onun teklifini kadul et