Seni Beğenen Bir Erkeği Nasıl Anlarsın?

Konu, 'Eğlence' kısmında anniccha tarafından paylaşıldı.

  1. anniccha

    anniccha Üye


    Karşınızdaki Erkeğin Sizi Beğendiğini Nasıl Anlarsınız?
    Seni Seviyor mu Nasıl Öğrenirsin?
    Senden Hoşlanıyor mu?
    Arkadaş mısınız Yoksa Senden Hoşlanıyor mu?


    Kızlara büyürlerken çok şey öğretilir. Bir oğlan size vuruyorsa sizden hoşlanıyordur. Kendi kahküllerinizi kesmeye kalkmayın. Ve bir gün muhteşem bir erkekle tanışacaksınız ve kendi mutlu sonunuzu yaşayacaksınız. İzlediğiniz her film anlatılan her hikaye bizi bunu beklemeye zorlar. Üçüncü sahnedeki sürpriz beklenmedik aşk ilanı.Kaideyi bozan istisna. Ama bazen mutlu sonumuzu bulmaya okadar fazla odaklanırız ki. İşaretleri okumayı.Bizi isteyenleri istemeyenlerden, kalacakları gideklerden ayırmayı öğrenemeyiz.




    Senden Hoşlanıyor

    Seninle konuşurken gözlerine bakışlarını kaçırıp senin gözlerine bakamıyorsa ve konuşmakta zorlanıyorsa matematik dersinde yanına oturmak için mazeret uyduruyorsa...
    Arkadaşları hatta kankaları yanındayken seni görmezden geliyor olabilir. Bunu kişisel alma sadece senden hoşlandığını bilmelerini istemiyordur.
    Seni güldürmek için garip şakalar yapıyorsa.
    Seni göreceğini bildiği günlerde kendi gözlerinin rengine uyan yemyeşil bir kazak giyebilir ve sen ona iltifatta bulunduğunda omuzlarını silkerek “ Ne? Bu eski kazak mı?” diyorsa.
    Telefon numaranı alıp arayacağım dediğinde arıyor veya mesaj atıyorsa.
    Okuldan eve dönerken seninle Ipod kulaklığını paylaşıyorsa ve senin için indirdiği duygusal parçaları dinlemen için Green Day atlamana izin veriyorsa.
    Seni can kulağıyla dinliyor ve konuşurken senin arkandaki diğer kızları kesmiyorsa.
    Seninle konuşurken göz bebekleri büyüyorsa.
    Seni eğlendirip harekete geçirmeye çalışıyor ve dikkatini çekmek için herşeyi yapıyorsa.

    O Sadece Bir Arkadaş

    Senden en iyi kız arkadaşının telefon numarasını istiyorsa.
    Seninle beraberken üstünde en garip eşofman altıyla Cuma akşamı oturmuş televizyon programı seyrediyorsa.
    İkinizinde eş bulamaması durumunda mezuniyet balosuna birlikte gitmek için plan yapıyorsa.
    Sınıftaki diğer güzel kızlar hakkında senin fikirlerine danışıyorsa.
    Seninle konuşurken gözleri etrafı taramaktaysa.
    Bir arkadaşın fotoğraf çekerken sana tavşan kulağı yapıyorsa.
    Seninle genel olarak hep spor hakkında konuşuyorsa.
    Hayatındaki diğer erkeklerden rahatsız olmuyorsa hatta son erkek arkadaşınla çok iyi anlaşıyorsa.
    Eğer sen de rüyalarının kızıyla tanıştığını sana söylediğinde onun adına sevinebiliyorsan.​
     
  2. Cevap: Seni Beğenen Bir Erkeği Nasıl Anlarsın?

    O beni seviyor BENDE onu çok seviyorum
     
  3. Cevap: Seni Beğenen Bir Erkeği Nasıl Anlarsın?

    ama gardasım şimdi yağni ayıp olmasında öle olmazki dersin la beni seviyonmu böle sırıtarak :D hee derse yada gıcık edip itişirse seviyordur. son nokta
     
  4. Cevap: Seni Beğenen Bir Erkeği Nasıl Anlarsın?

    bence bu erekeğe göre değişir(kıza) yaşadığınız hayal ya da saçmalık olabilir , ilk önce ona söyleyi verin:)
     
  5. Cevap: Seni Beğenen Bir Erkeği Nasıl Anlarsın?

    çok iyi anlatıyor bir siteye daha baktım ondada herşey uyuyor demekki benden hoşlanıyor zaten onuda söyledi ama söylemek için söylediğini merak ediyordum ama öyle değilmiş zaten sınıftaki çoğu erkek benden hoşlanıyormuş söylüyorlardı.ulaş diye biri var önce bana aşık olduğunu söyleyip başkasına baktı mesela burak da öyle yaptı ama diğerleri öyle yapmıyordu ama size söyliyeyim kızlar güzel olmak hem çok iyi birşey hemde çok zor birşey çünkü senin için kavga ediceklerini söyleyince iyi hemde sizi sevdiğini söyleyip başkasına bakması çok acı birşey çünkü benim gibi bir kızı bırakıp başka bir kıza bakması çok zor nasıl diye kafanızın etini yersiniz bu çok kötü birşey.
     
  6. Cevap: Seni Beğenen Bir Erkeği Nasıl Anlarsın?

    çoook yardımcı oldu :D demekki o da beni seviyomuş :D
     
  7. Cevap: Seni Beğenen Bir Erkeği Nasıl Anlarsın?

    offf yha kafam iyice karıştı şimdi hey bana akıl verin arkadaşlar.. hiç konuşmadık göz göze gellmedik ama ben ona bitiyorum ne yapmalıyım.. =(((
     
  8. bakışlar herşeyi anlatır. Beni seven erkeğin bakışlarından anlarım sevgisini.
     
  9. ya şey bizim okulda varda benimle konuşuyo şakalar yapıyo sınıfta ama kantine gelince 2 yabancı gibi oluyoruz..bide bunun eski sevgilisi var kız peşini bırakmadı acaba beni seviyomudur? sürekli göz göze geliyoruz.kaçamak bakış atıyo bazen.çok merak ediyorum.dün başım ağrıyodu karşıma geçip beni güldürmeye çalıştı ben gülemeyince bozuldu biraz ve gitti ne yapsam lütfen cevap... (sıla)
     
  10. ben mustafayı çok seviyorum ve o burda yazanların hepsini yapıyor. demek ki beni seviyorurrrrrrrrrrrrrrrrrr
     
  11. yeşil gözlü çok yakııklı demek ki oda beni seviyor çok mutlu oldum ya
     
  12. çok teşekkürler abdullah
    beni seviyor bende onu seviyorum
     
  13. hayatıma zamansız gırıp buyuk yer we noktada bulunması lazım ewet o bnm erkegim dıyebılıyım ben onaa cnku gercektende aradgm erkegi buldum benn ii warrrrr ıyıkı hayatımda ve bana aitt dgru bı erkk snnleyken goz bebekleri buyuyorsa gercektende hoslanıyorrrrr
     
  14. lava

    lava Yeni Üye

    valla genelde muhabbeti hoş tutuyorsa birazcık da muhabbeti hoş arkadaştan farklı olarak benimle ilgili şeyleri de merak edip soruyorsa genelde hoşlanıyor olduğunu düşünürüm. ama muhabbeti bel altı konuşara çekme çabası da ayrı bir işaret böyle muhabbetleri yapanların hoşlanmaktan ziyade güdümlü bir davranışta olduğunu, açık fikirliyim altında karşıdakinin rahatsız olup olmadığını önemsemeyen kaba insan profili çizdiğini düşünürüm.
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 18 Mayıs 2015
  15. Cevap: Seni Beğenen Bir Erkeği Nasıl Anlarsın?

    evet doğru ben 6. sınıftayken 5 tane erkek bunların hepsini yapıyodu ama en sonunda itiraf ettiler.şimdi ise 7. sınıftayım bügün okulun ilk günü ama bu sefer daha fazla erkek bunu yhapıyor 11 veya 12 kişi biri gözümün içine bakarak konuşur ama ben uzun süre konuşursam gözleri yaşarıyo biri bana vuruyo yada ben ona vurduğumda karşı geliyolar öyle . ama benden hoşlanmayan birine kızarım birşey demez ve bu arada neden kızıyosun fln diyosanız sınıf başkanı olduğum için ve arkadaşlar 1 tasviye sakına ama sakına çok erkek bulunan bir sınıfta başkanlık yapmayın genelde yaramaz olurlar bırakın erkekler yapsın başkanlığı :)
     
  16. iyiki kız cinsiyetindym.........aynı sınıfftayız ama bndn hoşlndğndn emin değilim bn 7. sınftykn bna çk ykndn azımın içine dşck gbydi arkadaşları dedikodu çkrdı adını vrkm ismyrm ama bn a görede ykşklydı. arkadşları bu seni seviyo sana deliler gibi aşık demişti oğln utnçtn yern dibine grmşti bn tkmmştm bile çck snra bndn uzaklaştı şimdide tkrr yaknlşmaya çlşıyo ama bn izin vrmyrm napcam bn ..
     
  17. Benim gibi soğuk bir insan soğuk kış günü terliyorsa, kekelemeye başlayıp, sözcükleri unutuyorsa, senden bahsedildiğinde ağzı kulaklarına varıyorsa
    garibimi yakmışınız demektir.
    Beni yaktı, sonra ben onu. Sonra dünyanın en aptal iki insanı olduğumuz için ayırldık. Şiir yazıp geziyoruz duygusallar içinde, uyuyamayarak...
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 18 Mayıs 2015
  18. Cevap: Seni Beğenen Bir Erkeği Nasıl Anlarsın?

    bence direk seni seviyom dese
     
  19. NervousGirl

    NervousGirl Yeni Üye

    Erkekte olsan kızda olsan insan karşısındakinnn bakışlatından haareketlerinden aanlıyo. Herkes herkesi sevebbilir ama önemli olan gerçek aşkı bulmaktır eper gerçek aşkı bulduysanda sonuna kadar gidicesin. Ne demiş mevlana FEDAKARLIK YAPMADIĞIN. BİR. AŞKI YÜREĞİNDE TAŞIYIP KENDİNE YÜK ETME! O kişinn senn için doğru insan olduğuna inanıyorsan fedakarlık yapıcaksın. Herşeyi devletten beklemyiin :) Bazzı insanların tipinden ne olduğu belli oluyo zzaten herkese yakınlık gösteren herkese sana davrandığı gibi davranan biri varsa etrafınızda aman uzak durun yoksa olmadık işler açılır başınıza. :) :) :) :) :) :). :) :) :) :) :) :)
     
  20. Ya arkadaşlar ben birini seviyorum olay şöyle gerçekleşti: ilk başta bz kursa gidiyoduk yaz tatilinde kursta onu ilk tanımıyodum sonr 1 ay geçti kavga etmeye başladık sonra 3 beş lişiyle kursta bir grup kurduk hep beraberdik diğerleriyle beraber bn o zmnlar ona çok aşıktım nese ise kurs bittti bi faceden daha çok konuşmaya başladık sonra ilerledi ilişki ilerledi her gün bna mesaj atmaya başladı bna soruar soruyordu hep bnle ilgileniyor bna sarkan bir erkein adını alıp küfü ediyordu sonra birgün kimi seviyorsun konusu açıld her neyse işte kimi seviyorsun dedim söyemdi bna güvenmiyormusun dedim hayır güven için deil dedi söyle dedim deiki söylersemiimiz ve bazıarı çok üzülür sonra hç açık konuşmuyor sonra bna br üyasını anlattı eski sevdiği kızı görmüş ben ona madem onu seviyodun nedne sölemdn dedim bna allahın üzerine yemn ederim ki ona hala sevmiyorum dedi ve sonra ipucu verdi eski sevdiğinin adı sedef ti bna ismleri yakın dedi bnm ismimle sedef ismi çook benziyor bni her gün rütasında görüyormuş bna bir lale resmi yolladı ok güzeldi bu sensin dedi :) lütfen yardım edin