Nasıl zayıflanır

'Sağlık Rehberi' forumunda YAREN tarafından 28 Kasım 2010 tarihinde açılan konu

  1. YAREN Üye


    nasıl zayıflarım,nasıl zayıflayabilirim,kolay zayıflama yöntemleri

    Özel bir diyet programı uygulamadan yveya spor salonuna gitmeden kilo vermek çok zor değil.
    İşte diyet yapmadan zayıflamanın yolları:
    Yemekten önce mutlaka su için. Her gün ip atlayın. Merdivenleri ikişer ikişer çıkın, düzenli uyku uyuyun.

    Amerika'da çıkan, Diana Ironz imzasını taşıyan Kolay güzellik sırları adlı kitaba göre,kilo vermenin basit ve etkili 30 yolu;

    - Yemekten önce su için. Bu size doygunluk hissi verir.
    - Porsiyonlarınızı yavaş yavaş küçültün.
    - Kendinize çok sevdiğiniz bir kıyafet alın ve onun içine girmeyi hedefleyin.
    - Yemeklerde kullanılan zencefil, arnavutbiberi ve biber, yağların yüzde 25'ini daha hızlı yakıyor.

    DÜZENLİ UYKU ŞART
    - Düzenli uyuyan kadınların metabolizması, yüzde 40 daha hızlı çalışıyor. - Alışverişe yürüyerek gidin.
    - İçkiden uzak durun.
    - Karanlıkta oturmayın. Çünkü karanlık ortamlar, insanları daha çok yemek yemeye teşvik ediyor.
    - Kahvaltıyı kesinlikle atlamayın.
    - Az kalorili tatlıları tercih edin.
    - Mutsuz olduğunuz zaman, sevdiğiniz bir şarkıyı dinleyin. Bu, yemeğe yönelmenizi engeller.
    - Dışarıda oturacak bir yer bulana kadar yemek yemeyin.
    - Yeşil çay için.
    - Yemek yerken tv izlemeyin ya da bilgisayar başında yemek yemeyin.
    - Günün 20 dakikasını mutlaka dışarıda geçirin.
    - Dışarıda salata yemeye özen gösterin. Ancak sossuz olmalı!
    - Dişlerinizi fırçalayın. Çünkü, dişinizi fırçaladıktan sonra hemen yemek yediğinizde aynı tadı vermez. Bu yöntem, daha az yemenize yardımcı olur.

    EV İŞLERİ KALORİ YAKIYOR
    - Porsiyonlarınızı mutlaka not edin. Ve hepsinin kalorisini hesaplayın.
    - Yemekle ilgili kötü bir alışkanlığınızı bırakın. Yatakta yemek ya da sürekli fast-food yemek gibi.
    - Kısa sürede zayıflamaya çalışmayın.
    - Trafikte beklerken belinizi sağa sola çevirin, karnınızı içinize çekip bırakın.
    - Vücudunuzun düzenli çalışması için ip atlayın.
    - Asansör yerine merdivenle çıkın.
    - Eşyaları evin içine dağıtın, sonra onları yeniden toplayın. 10 dakika içinde 150 kalori verebilirsiniz.
    - Ev işleri yapın. Süpürmek, ütü yapmak, bulaşık yapmak gibi. 8 Evde egzersiz videolarıyla çalışın.
    - Bahçeyle ilgilenin. Bir saat bahçe işleriyle uğraşarak 500 kalori yakmanız mümkün.
    - Merdivenleri ikişer ikişer çıkın. Bu, kaslarınızın çalışmasını sağlar.
    - Arabanızı evinizden uzağa park edin, böylece yürümüş olursunuz.
    - Yemekten sonra sakız çiğneyin. Çünkü sakızın salgıladığı asit, yemeklerin hazmını kolaylaştırır.