Kilo Almak İstiyorum Ne Yemeliyim?

Konusu 'Bunları biliyormusunuz' kategorisindedir ve anniccha tarafından 22 Haziran 2010 başlatılmıştır.

  1. anniccha

    anniccha Üye


    Kilo Almak İçin Nasıl Beslenmeliyim?

    Kilo aldıracak ve iştahınızı açacak olan formül;

    1) Her gün yemeklerden 1 saat kadar önce ve yatmadan hemen önce aç karnına : 1 bardak sıcak süt içine 2 çorba kaşığı bal 1 çorba kaşığı tereyağ konup iyice karıştırıldıktan sonra içilir.
    2) Yemekler bol yağlı ve şekerli olmalı , sıcak olarak yenmelidir.
    3) Sigara kesinlikle az içilmeli ve hatta bırakılmalıdır. Sigara iştahı keser.
    4) Çay ve kahve iştahı kestiğinden çok az içilmeli ve bol şeker konmalıdır.
    5) Fındık , ceviz , fıstık , leblebi , çikolata ve dondurma bol yenmelidir.
    6) Yemeklerde bol miktarda ekmek yenmeli , meyve ve sebze az yenmelidir.
    7) kahvaltıda peynir ve zeytin az yenmeli , tereyağ – kaymak – reçel - pekmez ve bal bol miktarda yenmelidir.
    8) Yemekler haşlama değil ; bol yağlı ve kızartmalı , az tuzlu ve kremalı olmalıdır.
    9) bol bol mayonezli ekmek , yağlı börek , kremalı pasta , baklava ve kadayıf tüketilmeli , çikolata ve şekerleme yenmelidir.
    10) Hareket etmek kilo kaybına neden olduğundan , mümkün olduğunca çok az hareket etmeli , yemek aralarında mutlaka yatıp uyunmalıdır. Fazla gezmek ve yürümek iyi değildir.
    11) Su az içilmeli , su yerine genellikle şerbet , cola ve meşrubat içilmelidir.
    12) Salata az yenmeli , yendiği zaman bol yağlı ve az sirkeli ve az limonlu olmalıdır.
    13) Makarna ve pilav bol tereyağlı olarak yenmelidir.


    İştah açan gıdalar
    Kavun, karpuz: Baş ağrısını giderir, gözlere kuvvet verir, iştah açar.
    Greyfurt: Kansere karşı koruyucudur, C vitamini deposudur. İştah açar.

    Çörekotu: İştah açar. Vücuda kuvvet ve dinçlik verir.
    Defne: İdrar ve âdet söktürür. İştah açar.

    Havuç: Görmeyi kuvvetlendirir, kansızlığı giderir, yüz kırışıklıklarını giderir.
    Tere: İştah açar, hazmı kolaylaştırır.

    İncir: Enerji verir, kilo almaya çok faydalıdır.
    Karanfil: Mikropları öldürür. Ağrıları dindirir. Hazmı kolaylaştırır. İştah açar.

    Kırmızı biber: C vitamini çoktur. Bağışıklık sistemini güçlendirir. İştah açar, sindirimi kolaylaştırır, sinir hastalıklarını yatıştırır, kolesterolü önler.

    Nohut: Vücudu kuvvetlendirir. Kuru fasulye ve pirinç de faydalıdır.
    Soğan sarımsak: İştah açar.

    Tarçın: Ruhi sıkıntıları giderir. Kalbi kuvvetlendirir. İştah açar, hazmı kolaylaştırır.
    Yoğurt: Sindirim sisteminin düzenli çalışmasını sağlar.

    Çikolatalı puding: Kilo almaya yarar.
    Zencefil: İştah açar.

    Tuz: İştah açar.
    Baharatlar: İştah açar.

    Zeytinyağı: En fazla kalori zeytin yağındadır.
    Kuru yemişler: Kalori çoktur.
    Hurma: Kansızlığa iyi gelir.
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 22 Haziran 2013

  2. onur uysal

    onur uysal Ziyaretçi

    Cevap: Kilo Almak İstiyorum Ne Yemeliyim?

    Çok zayıfım garson boy pantolon giyiyorum kemerde takmayı ihmal etmiyorum bunlar eğer doğruysa yapcam :)
     

  3. misafir

    misafir Ziyaretçi

    Cevap: Kilo Almak İstiyorum Ne Yemeliyim?

    Her zaman kalorili şeyler ye bol yağlı şeyler ye fazla egzersiz yapma ama vücudunun sağlığını koruması için azcık evinde dolan... Yedikten hemen sonra hareket etme yat uyu ve dinlen bakalım belki kilo alırsın :) .
     

  4. Misafir

    Misafir Ziyaretçi

    Cevap: Kilo Almak İstiyorum Ne Yemeliyim?

    çok zayıfım kilo almak istiyorum elbiseler üstüme gelmiyor kilo almam için ne yapmalıyım
     

  5. Misafir

    Misafir Ziyaretçi

    Cevap: Kilo Almak İstiyorum Ne Yemeliyim?

    ya ben bunların hepsini yapıyorum tek meyve yemeden duramam bide çok hareketliyim
     

  6. zayıf

    zayıf Ziyaretçi

    Cevap: Kilo Almak İstiyorum Ne Yemeliyim?

    özel sektöde calışıyom 27 yaşındayım kilom 50 ne yersem yaramıyo ben kilo almak istiyorum yardım edinn
     

  7. Misafir

    Misafir Ziyaretçi

    Cevap: Kilo Almak İstiyorum Ne Yemeliyim?

    bende uzun boylu ve zayıfım ama herkes fiziğime hasta o kadar çok kafaya takmayın siz olduğunuz gibisiniz değişmeye kalkmayın
     

  8. yusuf ziya

    yusuf ziya Ziyaretçi

    Kilo almak için önce şişman bir arkadaşından yardım almalısın eğer şişman bir arkadaşın yoksa EZİKSİNDİR.
     

  9. malikçek

    malikçek Ziyaretçi

    deneyelim
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 9 Aralık 2014

  10. kader1977

    kader1977 Ziyaretçi

    Bu nedir ya kilo almak için kendimizimi öldürücez bakın yağ şeker tuz çok yenmeli demek istiyor doktorlarda bu üçünden kaçın diyor sebze meyve bol yiyin diyor bu sayfada ikisinide az yiyin diyor valla saçmalık tüm zararlı ama kilo yapıcı şeyler söylüyo bu program akciğere , böbreğe ,bağırsaklara, kalbe ne kadar zararı var kesinlikle denemeyim ben size ne yiyeceğinizin programını vereyim
    "Günün en önemli öğünü olan kahvaltı muhakkak yapılmalıdır ve erken saatte yapılması kilo alımında çok önemlidir.

    Kilo almak isteyenler kesinlikle öğün atlamamalıdır. Düzenli beslenme ve kaliteli beslenme olmazsa kilo alımı gerçekleşmez.

    Kas dokusunun artırılması için protein ve karbonhidrat alımına dikkat etmek gerekir. Her öğüne muhakkak hem karbonhidratlı bir gıda hem yağlı hem de proteinli bir besin koymak gerekmektedir.

    Ara öğünlerde kalori değeri ve protein değeri yüksek gıdalar tercih edilmelidir. Özellikle fındık, badem, ceviz gibi kuruyemişler, tost, süt, kek, taze ve kuru meyveler, ayran gibi gıdalar alınmalıdır.

    Yemekle beraber alınan içecek hızlı doyuma sebep olur. Su tüketimi bile yemekten 45 dakika sonraya bırakılmalıdır.

    Baharatlar ve bazı soslar salçalı yemekler iştah açar. Yemekleri pişirirken hipertansiyonu olmayan kişiler rahatlıkla kullanabilirler.

    Yemeklerde bazı öğünlerde salata yerine taneli meyve kompostoları tüketilebilir.

    Tatlılar iştahı azaltmayacak makul miktarda tüketilmelidir. Çok fazla tatlı tüketimi ana yemeklerin alımının azalmasına ve iştahın kapanmasına sebeptir.

    Çok yoğun egzersiz yapılmamalıdır. Bunun yerine yemekten 1 saat öncesi yapılacak 30 dakika hafif tempolu yürüyüş iştahı açar ve kalori alımınızı artırır.

    Yemekler pişirilirken besin değeri arttırılmalıdır. Örneğin makarnalar peynirli, kıymalı olabilir. Kek ve pastalar fındık cevizli yapılabilir. Çorbalara kıyma, buğday, pirinç, patates, şehriye koyulabilir."
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 9 Şubat 2015

  11. bennur

    bennur Ziyaretçi

    Ben zayif bir insanim ve gercektende cok hareket ederim ama eger bunlar dogru ise hepsini yapicam biraz da olsa kilo alirim 12 yasindayim artik buyume cagim geldi ve kilo almam gerekiyor. Bunlarin hepsini daha dogrusu birazini yapicam
     

  12. wesle sniper

    wesle sniper Ziyaretçi

    BEN KİLO ALAMIYOM ÇOK FUTBOL OYNUYOM ALTYAPIDAYIM NE YAPMAM GEREK
     

Sayfayı Paylaş